هجدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس

هجدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس همزمان با سی و نهمین جشنواره بین‌المللی از ۲۴ تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در تالار حافظ شیراز برگزار شد و ۱۳ گروه موسیقی محلی مقامی، پاپ، کلاسیک و سنتی در ۱۶ نوبت به روی صحنه رفتند. شامگاه جمعه در تالار حافظ شیراز به ایستگاه پایانی رسید و از ۵ پیشکسوت موسیقی فارس در این آئین تقدیر شد.

حمیدرضا لطف‌اللهی مدیر واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای استان فارس، مجید روزی‌طلب ردیف‌دان موسیقی ایرانی و از شاگردان مکتب استاد بنام و فقید موسیقی فارس استاد نورالدین رضوی سروستانی، مینوس صداقت‌کیش نوازنده پیشکسوت تمبک، جمشید دل‌طلب استاد قدیمی موسیقی استان فارس و محمد حسن صفری خواننده قدیمی شیراز که صدایش یادآور شیراز قدیم است ۵ استادی بودند که در این مراسم از آنها تجلیل شد.

اجرای گروه‌های میم به سرپرستی مصیب میردادی، آوای شیراز به سرپرستی وحید رئیسی و گروه روچن به سرپرستی مجتبی قلی‌پور از جمله دیگر بخش‌های اختتامیه موسیقی فجر شیراز بودند.

 



برای یادگیری حرفه ای موسیقی

همین الان اقدام کنید


پیش ثبت نام

شیراز ، فلکه گاز، صد متر به سمت میدان اطلسی، طبقه فوقانی نان فانتزی آرتا، آموزشگاه موسیقی اردیبهشت شیراز

تلفن : 07132276595

موبایل : 09172499964

ایمیل: info@shiraz-music.com

اینستاگرام : ordibehesht_music_academy@

تلگرام : ordibehesht_music_academy@

آموزشگاه موسیقی اردیبهشت ،تخصصی ترین و جزء بهترین آموزشگاه موسیقی در شیراز افتخار دارد با همکاری اساتید و دانش آموختگان رشته موسیقی در مقاطع کارشناسی موسیقی و کارشناسی ارشد موسیقی و اساتید فعال در عرصه نوازندگی گروه های موسیقی پاپ ، موسیقی کلاسیک وموسیقی ایرانی، نگرشی آکادمیک ، مهارتی و متفاوت از روش سایر آموزشگاه ها را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

طراحی و بهینه سازی: گروه طراحی سیرن